10/14/2016

Znasz skład powietrza, którym oddychasz? To ono cię zabija.

Znasz skład powietrza, którym oddychasz?
To ono cię zabija. 

Nathaniel Reven

Nikt nie zasługuje na twoje łzy, a ten kto na nie zasługuje, na pewno nie doprowadzi cię do płaczu

|21 zim|13 lutego|Biseksualny|Wilkokrwisty|

Nathaniel, chłopak, który dostał dar będący przekleństwem. Potrafi opanować potwora, który jest rządny krwi i mordu.


Pochylałem się nad nią w postaci wilka. Nie chciałem aby ją to spotkało. Nie zasłużyła na śmierć...



Urodził się w Australii, wychowywany był przez ciotkę. Rodzice jego zostali zamordowani przez jego starszego brata.

Pocieszając przyjaciela nie mów nic, bo słowami i tak nic nie zdziałasz. Dziel z nim smutek w ciszy. Swoją obecnością wyrażasz wszystko co chciałbyś mu powiedzieć

Odnalazłem go. Ale przybyłem do niego pod postacią wilkołaka. Nie zrozumiał mnie kiedy do niego mówiłem. To był znak, że nie był moim bratem. Zanim zabiłem ciotkę wyznała mi, że mój ojciec miał ten dar, a ja i on go odziedziczyliśmy. Ale on go nie posiadał...


Nathaniel kilkakrotnie wylądował w szpitalu psychiatrycznym. Podejrzewano schizofrenię, ale w końcu wykryli u niego socjopatię.


Swoją pierwszą ofiarę dopadłem w wieku piętnastu lat, wtedy pierwszy raz się zmieniłem. Zamordowałem kilkaset osób, musiałem na drugi dzień się wyprowadzić.
Moja ciotka od zawsze wiedziała co się dzieje. A ja, a raczej ten potwór, ją zamordował. Kobietę, która mnie wychowała, która oddała dla mnie wszystko. Od tamtej pory nauczyłem się kontrolować demona. Jednak rzadko go opanowuję, nie mam takiej potrzeby...




godziny - wszystkie ranią, ostatnia zabija

Jego postać wilka jest masywna, potężna. Ma 70 centymetrów wysokości od łap do grzbietu. W kłębie ma 50 centymetrów. Ma potężne łapy, które mogą zabić jednym mocnym uderzeniem. Nathaniel jako wilk zwie się Derro. Jako człowiek ma 187 centymetrów wzrostu, ciemne, prawie czarne oczy, włosy, które zwykle koloru ciemnego bursztynu zmieniają czasem swoja barwę w nieskazitelną kruczoczarną czerń. 





Poznałem siebie dopiero kiedy skończyłem szesnaście lat. Zostałem wtedy porwany, w planie mieli mnie torturować, ale po pierwszym dniu role się zamieniły. Pod postacią człowieka byłem katem. Raz co jakiś czas dostawali zastrzyki adrenaliny aby nie zemdleć. Musieli być wpełni przytomni. Ten ból ich rozrywał. Czułem wielką satysfakcję, wtedy zdobyłem moc. Nie rozumiałem jej dokładnie.  Tylko podczas jej używania kolor włosów i oczu zmienia się. 

...otworzyłem oczy, by zobaczyć niebo, a gdy je zamknąłem, świeciło błękitną plamą pod powiekami. ...i zostałem tam, gdzie upadają anioły...


Nathan zdobył moc śmierci, kilka dni po tym zdarzeniu stwierdzono u niego socjopatię. Kochał widzieć śmierć swoich ofiar. Był ich oprawcą, bezlitosnym i rządnym krwi. Gdy dostał moc śmierci przez dwa tygodnie próbował stwierdzić na czym polega. Nic mu nie wychodziło. Trzy dni po tym jak zaprzestał prób zrozumiał.

Podążałem w nocy ulicą, była tam tylko jedna lampa, obok ławki. Siedziała tam dziewczyna, podszedłem do niej mówiąc, że niebezpiecznie jest tutaj w nocy. Zaproponowałem, że ją odprowadzę. Kiedy weszliśmy w całkowicie ciemną ulicę pojawiła się mgła. Po niebie, nad dziewczyną latały dwa kruki. Chciała uciekać. Zanim się obróciła padła nieprzytomna. Zrobiłem podobnie jak z tamtymi. Jednak z nią pomagały mi kruki. Tutaj oszczędzę wam szczegółów, powiem tylko, że została krwawo zamordowana i odniesiona tam skąd przyszła. A raczej jej szczątki tam pozostały...



Wtedy Nathaniel zdobył dwa kruki, Death i Live. Jeśli do ofiary podfrunie Live, dostaje życie, jeśli Death - śmierć. Tylko Nath je odróżnia. Podczas używania mocy kruki przylatują i wskazują odpowiednią ofiarę. Potem mgła i śmierć...



Może to wydawać się dziwne, a nawet nierealne. Ale ja mam przyjaciela wampira.

Stąpałem bo kruchym lodzie, było niebezpiecznie, ale musiałem iść dalej. Gdy doszedłem na drugi koniec jeziora spotkałem pewnego wampira, był tam z młodą dziewczyną. Oczywiście ją zabił, jakoś dziwnie nie czułem wrogości ze strony potencjalnego wroga. Sam też nie byłem wrogi. Zaprzyjaźniłem się z nim mimo różnych poglądów. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zdjęcia: Max Irons, aktor.
Grał m.in. w:
"Dziewczyna w czerwonej pelerynie"

Cytaty ze strony Aforyzmy.org

Howrse: Other
GG: 60350344
E-mail: nieznana.love@wp.pl
G-mail: nieznani.pl@gmail.com

UWAGA na dwa ostatnie rzadko wchodzę.

Więcej informacji o Nathanielu w opowiadaniach można się dowiedzieć. Chętnie odpisuje każdemu na opowiadania, jak najszybciej!

6 komentarzy:

  1. Wow, cóż za tajemnicza, ale zarazem dość przerażająca postać! Nie odbieraj tego negatywnie – broń, Boże! Nathaniel bardzo mnie zainteresował, więc czekam na pierwsze opowiadania. :) Witamy na blogu!

    bać ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie odbieram nic negatywnie, bardzi mnie cieszy to, bo o to chodziło c;

      Usuń
    2. Nigdy nie odbieram nic negatywnie, bardzi mnie cieszy to, bo o to chodziło c;

      Usuń
  2. Cześć! (witam się xd) Proszę sprawdź skrzynkę na howrse :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 UPOMNIENIE. Informacja została wysłana również na Howrse. Proszę o napisanie zaległego opowiadania.

    OdpowiedzUsuń