WAMPIRY

Wampir jest to nadprzyrodzona, przywrócona do życia istota, która żywi się krwią, aby być silnym i zdrowym. 

POŻYWIENIE:
  • Krew – Jest głównym składnikiem diety każdego wampira. Stworzenia te muszą się nią żywić, aby zachowywać organizm w dobrej kondycji. Krew każdego zwierzęcia podtrzymuje ich przy życiu, ale to ludzka daje im silniejsze zdolności.
  • Alkohol – Spożywanie alkoholu pomaga wampirowi utrzymać rządzę krwi pod kontrolą, ale prawdopodobnie działa to tymczasowo. Napoje alkoholowe są także spożywane dla przyjemności, mimo że organizm wampira toleruje duże ilości wlewanych w siebie trunków, możliwe jest upicie się.
  • Głodowanie – Jeśli wampiry nie mogą spożywać krwi, w końcu słabną do tego stopnia, że nie mogą się poruszać ani mówić. Ich skóra wysycha po około tygodniu, później ulega mumifikacji. Stają się one wówczas żywymi trupami, ale nie umierają.

STOSUNEK PŁCIOWY
  • Stosunek płciowy – Wampiry mogą uprawiać seks. Jeśli regularnie żywią się krwią, ich ciała funkcjonują bardzo podobnie do ludzkich. Kiedy ludzie przemieniają się w wampira, stają się bezpłodni. Wspomniane było, że seks pomiędzy człowiekiem, a wampirem jest bardzo przyjemny.

ZDOLNOŚCI:
  • Nieśmiertelność - Wampiry nie mogą się zestarzeć. Po przemianie są odporne na wszystkie choroby, wirusy i zakażenia. Jedyną infekcją, która może zabić wampira jest ugryzienie wilkołaka.
  • Szybka regeneracja - Złamania oraz rany na ciele wampira goją się bardzo szybko. Za pomocą swojej krwi mogą leczyć także ludzkie rany i choroby (jedyną chorobą której nie da się uleczyć u człowieka jest nowotworów).
  • Nadprzyrodzona szybkość - Wampiry mogą przemieszać się z niezwykłą dla ludzkiego oka szybkością.
  • Nadprzyrodzona siła - Wampiry są znacznie silniejsze od ludzi, a ich siła rośnie z czasem. Nawet wampiry, które są w okresie przejściowym mogą wyrzucić dorosłego człowieka przez pokój z dużą prędkością i siłą.
  • Nadprzyrodzona zręczność - Wampiry posiadają nadludzką zręczność niż wilkołaki i ludzie. Mogą bez trudu biegać, skakać, wspinać się, podnosić różne rzeczy, nie męcząc się i robiąc to bardzo szybko. Umiejętności te ulegają ulepszeniu wraz z wiekiem.
  • Zmysły – Mogą usłyszeć szeptane rozmowy, nawet w oddalonych budynkach, wyczuwają zapach krwi i rozkładających się ciał. Wampiry widzą w całkowitej ciemności.
  • Kontrola emocji - Nadprzyrodzona zdolność do kontrolowania i manipulowania własnymi emocjami oraz innych.
  • Kontrola snów - Mogą manipulować snami i podświadomością oraz obdarzać koszmarami lub świadomymi snami.
  • Perswazja - Wampiry mogą sterować umysłami oraz zmieniać/usuwać wspomnienia.
  • Kły - Wampiry mają zdolność wykształcenia kłów, dzięki którym wbijają się w ciało ofiary.

SŁABOŚCI:
  • Dekapitacja - Oderwanie lub obcięcie głowy wampira spowoduje natychmiastową śmierć.
  • Ogień lub światło słoneczne - Wystawienie wampira do ognia jest dla wampira śmiertelne; natomiast – na słońce – spowoduje poparzenie jego skóry, które go nie zabije, lecz osłabi i zrani.
  • Werbena - Po spożyciu werbeny przez wampira powoduje poważne osłabienie i gorączkę. Ponadto, jeżeli skóra wampira będzie narażona na kontakt z werbeną to zacznie się spalać.
  • Drewno - Jeżeli wampir zostanie zraniony kawałkiem drewna, to spowoduje to osłabienie organizmu. Jeżeli drewniany kołek przebije serce wampira to spowoduje natychmiastową śmierć.
  • Wyrwanie serca - Wyrwanie serca spowoduje trwałą śmierć.
  • Ugryzienie wilkołaka - Rana się rozrasta i powoduje ból po dotknięciu. Wampir potrzebuje więcej krwi. Ma halucynacje. Powoduje to rodzaj wścieklizny.
  • Czary - Czarownice znają czary, które powodują eksplodowanie naczyń krwionośnych wampira.
  • Zaproszenie - Jeżeli wampir nie zostanie zaproszony do danego mieszkania, to nie może do niego wejść.
  • Złamanie karku - Choć nie jest to śmiertelne, złamanie karku wampira uczyni go nieprzytomnym na kilka godzin.
  • Linia rodu wampira - Wampiry, które zostały przemienione przez Pierwotnych mogą zginąć, jeśli dany Pierwotny zostanie zniszczony przez kołek z białego dębu. WIĘCEJ O PIERWOTNYCH (KLIK)
  • Klątwa łowcy - Jeżeli wampir zabije jednego z łowców, to zaczyna mieć uciążliwe halucynacje, aż do momentu, kiedy popełni samobójstwo. Można złamać klątwę.
  • Ostrze Papy Tunde - Owe ostrze zostało przesiąknięte ogromem czarnej magii, dokładniej mówiąc magii ofiarnej, która wydobywa moc z ofiar. Jest ona śmiertelna dla wszystkich wampirów, sprawiając, iż umierają w męczarniach.
  • Wysuszenie ciała - Czyli brak jakiejkolwiek krwi w organizmie wampira powoduje jego wysuszenie, zmumifikowanie i skostnienie. Wampir jest w stanie bezruchu, ale żyje. Jeżeli pożywi się krwią, wrócą mu siły witalne.